Powered By Blogger

vineri, 9 ianuarie 2015

Bulgarasi cu coriandru

Aceasta reteta am gasit-o la Olivia Steer acum mai mult timp si mi-am dorit sa o incerc si eu. Ma bucur ca am facut asta pentru ca au iesit niste bombonele fenomenale !

Ingrediente:
4 Lg seminte de susan 
1 lingurita seminte de coriandru
un praf de scortisoara
2 Lg miere/alt indulcitor natural 
2 Lg ulei de cocos lichid
4-5 Lg fulgi de nuca de cocos (pt ornat)

Mod de preparare:
Rasniti semintele de susan si coriandru. Intr-un bol puneti semintele macinate impreuna cu celelalte ingrediente. Amestecati bine, si cu ajutorul mainilor formati bulgarasi pe care ii tavaliti in fulgi de nuca de cocos. Ii lasati 1-2 ore la frigider, dupa care ii puteti servi !

Sa aveti spor si multa sanatate !! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu