Powered By Blogger

duminică, 22 februarie 2015

Supa crema de broccoli cu avocado

Trebuie sa recunosc ca nu ma topesc dupa broccoli. Insa, m-am gandit la o reteta de supa, care sa iasa cremoasa dar si super delicioasa. Nu va trebuie foarte multe ingrediente, plus ca poate fi adaptata. Eu am preferat ceva cald, de aceea am fiert broccoli 10 minute, dar o puteti face si raw, dupa preferinta.

Ingrediente: 2 portii
500 gr broccoli
1/2 dovlecel crud
1 avocado bine copt 
2 Lg seminte de canepa decorticate
sare Himalaya dupa gust
coriandru uscat dupa gust

Mod de preparare:
Puneti apa intr-o craticioara, iar cand da in fiert puneti buchetelele de broccoli, bine spalate si curatate, si lasati 10 minute. Scoateti in strecuratoare si cu ajutorul blenderului vertical pasati broccoli alaturi de celelalte ingrediente. Adaugati apa, in care a fiert broccoli, putin cate putin in functie de consistenta dorita. 
Serviti imediat, pentru ca este super delicioasa :)

NOTA:
Puteti pune si fulgi de drojdie inactiva si usturoi, in functie de gusturi si preferinte. 
A doua oara am facut-o putin diferit, fara dovlecel dar cu crutoane homemade : paine de casa taiata bucatele, ulei presat la rece, sare de himalaya, chimen negru si maro. Puneti tava la cuptor pana se fac crocante. 

Sa aveti spor si multa sanatate !!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu