Powered By Blogger

duminică, 8 februarie 2015

Supa crema cu conopida&nucsoara

A iesit o minunatie de supa !! Nu mi-as fi imaginat ca poate fi atat de delicioasa supa de conopida. Trebuie sa recunosc ca niciodata nu am fost fan conopida, dar de acum va fi printre preferatele mele :)

Ingrediente: o portie
1 ceasca buchetele conopida
1/2 ceasca dovlecel
1/2 ceasca radacina telina
1/2 ceasca radacina pastarnac
1 ceapa mica
1/2 graunte usturoi zdrobit
sare roz, oregano dupa gust
nucsoara dupa gust
1/2 ceasca caju hidratat minim 4-5 ore

Mod de preparare:
Puneti apa intr-o craticioara la foc mic. Cand da in clocot puneti legumele bine spalate, curatate si taiate cubulete. Lasati la foc mic pana acestea se inmoaie. Le scoateti cu o sita. Cu ajutorul blenderului vertical pasati legumele si caju-ul. Adaugati treptat apa (in care au fiert legumele) in functie de consistenta dorita.   Adaugati si usturoiul zdrobit, sare, oregano, nucsoara si mai pasati putin. Puneti in castron si serviti imediat. 
Eu am prajit cateva felii de paine de casa, apoi unse cu un graunte de usturoi. 


NOTA:
Caju-ul este tot secretul !! Nu ezitati sa-l folositi. Cred ca merge si seminte de canepa decorticate, daca nu aveti caju.
Puteti pune si ghimbir razuit deasupra daca doriti.

Sa aveti spor si multa sanatate !!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu