Powered By Blogger

duminică, 15 februarie 2015

Branza de migdale & mirodenii

Imi place aceasta reteta de branzica de migdale pentru ca este foarte simpla, cu putine ingrediente si se poate servi chiar imediat dupa ce am facut-o. Nu va tin mai mult la povesti si va las si multe poze sa va delectati si inspirati :)

Ingrediente:
1 cana migdale hidratate peste noapte
2-3 Lg fulgi de drojdie inactiva
2 Lg seminte de canepa decorticate
sare de Himalaya dupa gust
1-2 graunte de usturoi (optional)
marar verde, ceapa verde
masline naturale
oregano, busuioc verde sau uscat
turmeric

Mod de preparare:
Scurgeti migdalele de apa, le decojiti si le puneti la blender cu apa cat sa le acopere. Procesati pana se maruntesc bine. Strecurati cu ajutorul unui saculet special sau chiar cu tifon. Pulpa ramasa in saculet o puneti intr-un bol si adaugati celelalte ingrediente. Ori puteti imparti pulpa de migdale, asa cum am facut si eu si asezonati dupa plac. Anestecati foarte bine si este gata branzica. 

NOTA: 
Branzica o puteti savura imediat sau lasata peste nospte la frigider si servita a doua zi. 
O puteti servi in salate, pe painici raw sau legume proaspete. 
Pozele sunt stranse din mai multe dati cand am facut branzica :)

Sa aveti spor si multa sanatate !
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu