Powered By Blogger

joi, 5 martie 2015

Tofu cu legume

Tofu si preparatele din soia nu se gasesc zilnic in alimentatia mea, din contra, foarte rar, cand mai imi fac cate o pofta :)
Astazi am facut o mancarica calda cu legume si tofu. Este super delicioasa si consistenta. Eu am servit cu o salata mare de cruditati. Va invit sa incercati si voi !

Ingrediente : o portie

1 cartof dulce mediu
1/2 ardei gras rosu
1/2 cutie tofu natural

Salata de cruditati:
o mana salata creata
o mana rucola
1/2 castravete fabio
cateva frunze fenicul
1/2 rodie
sucul de la 1/2 lime
1/2 ceasca quinoa alba (hidratata peste noapte si fiarta 5 minute)
sare himalaya
oregano

Mod de preparare:
Eu am gatit la dry cooker, dar este in regula orice slow cooker aveti, sau wok. 
Am pus un strop de ulei in tigaie si apoi  cartoful dulce si ardeiul, taiate cubulete. Am lasat pana s-au inmuiat. La final am adaugat tofu zdrobit si am mai lasat 2 minute. Am asezat in vas si am servit alaturi de salata super delicioasa si aromata !!

Sa aveti spor si multa sanatate !!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu