Powered By Blogger

luni, 2 martie 2015

Ciocolata cremoasa

Am vazut acum ceva vreme o reteta de ciocolata cremoasa si m-am tot tinut sa o incerc. Asadar zilele acestea m-am pus pe treaba. Am modificat putin reteta dupa gustul meu si a iesit fantastica !! Clar, ramane preferata mea, dar si a celor mici :)

Ingrediente:
1/2 cana caju crud hidratat
1/2 cana ulei cocos
3 Lg carob (pudra de roscove) sau cacao
vanilie pudra
5-10 curmale proaspete (sau deshidratate, dar inmuiate in apa 30 de minute)

Mod de preparare:
Introduceti in blender toate ingredientele si procesati pana la omogenizare. Puneti crema in forma dorita, sau tava mica , dreptunghiulara. Lasati la frigider 5-6 ore sau peste noapte. Scoateti, taiati patratele, lasati putin la temperatura camerei, dupa care pudrati cu maca si serviti cu mare placere. 

NOTA:
Puteti folosi migdale in loc de caju. 
Am mai incercat o varianta a ciocolatei si am pus 1-2 Lg de pudra de maca in compozitie si visine intregi. Ciocolata a stat doar la frigider ! A iesit minunata !!!!! (v-am lasat si poze)

Sa aveti spor si multa sanatate !!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu