Powered By Blogger

joi, 5 martie 2015

Inghetata cu ciocolata & maca

Pofta de inghetata avem indiferent de sezon :) Astazi am ales o combinatie noua, si a iesit spectaculoasa !!

Ingrediente:
6 banane mari si coapte
1 cana ananas
1 cana piersici
1 cana capsuni
pudra de maca
ciocolata raw 

Mod de preparare :
Am scos fructele de la congelator si le-am lasat 30 de minute la temperatura camerei. Am ales combinatiile, banana cu capsuni si ananas, iar cea de-a doua, banana, ananas si piersici. Le-am pus la blender pe rand si au iesit doua casolete cu inghetata. Le-am mai pus 30 de minute la congelator, dupa care le-am scos si am pus in castronele. Am servit cu pudra de maca din belsug si ciocolata cremoasa raw (pe care am facut-o zilele trecute). 

Sa aveti spor si multa sanatate !!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu