Powered By Blogger

vineri, 18 decembrie 2015

Orez salbatic integral cu legume

Este o mancare rapida , foarte delicioasa, bogata in proteine si fibre. 

Puneti o ceasca de orez salbatic integral (spalat foarte bine inainte)  la fiert la foc mic. Cand este aproape gata puneti aproape 1/2 lingurita cu turmeric si 1/2 lingurita sare roz. Mai lasati putin, dupa care opriti focul si lasati cu capacul pus sa absoarba orezul restul apei.
Intr-o tigaie ceramica puneti putina apa si putin ulei presat la rece si adaugati ciupercile spalate si putin cimbru, cu capacul pus mai lasati 10 minute. La final puneti porumbul si fasolea verde si mai lasati 5 minute. Eu am pus la congelator vara trecuta, iar acum doar am scos din punga si am pus in tigaie. 
Serviti orezul cu ciupercile si restul legumelor. Puteti face si o salata de cruditati sau serviti cu muraturi de sezon, asa cum am facut si noi.

Sa aveti spor si multa sanatate !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu