Powered By Blogger

vineri, 18 decembrie 2015

Lasagna vegana

Este pentru prima data cand fac lasagna. A iesit super-delicioasa si a fost apreciata de toata familia ! Insa data urmatoare o voi face cu foi fara gluten , cu siguranta ! 

Aveti nevoie de :
1 cutie foi de lasagna bio Primeal sau foi de orez daca vreti fara gluten
250 g tofu natur bio
1 ardei rosu
cateva buchetele de broccoli
1 vanata
1 dovlecel
10 palarii de ciuperci champignon
1 ceapă 
sare roz
piper negru
cimbru
oregano
busuioc
patrunjel proaspat
1 ceasca bulion

Taiati feliute bucata de tofu, vanata si dovlecelul. Vanata o puneti cu putina sare si lasati la scurs. Apoi puneti in tigaia ceramica cu putin ulei , pe rand tofu, vanata, dovlecelul si ciupercile taiate julien. Dupa care asezati in tava , eu am folosit yena unsa cu putin ulei, foi de lasagna si pe rand legumele. Condimentati in acelasi timp cu sare, piper si celelalte mirodenii. In acest fel alternati pana terminati foile de lasagna , eu am avut doua randuri si am incheiat cu a treia foaie de deasupra. Am facut un sos cu sucul de rosii, putina apa, sare, piper si cimbru. Am turnat pana s-a umplut tava si am acoperit lasagna. Aveti grija ca foile sa se potriveasca fix cat este tava, pentru a nu se desface atunci cand puneti sosul de rosii. Puneti tava la cuptor la foc mediu si urmariti pana este gata. Lasati sa se raceasca bine , apoi puteti savura alaturi de cei dragi :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu