Powered By Blogger

miercuri, 31 decembrie 2014

Prajitura cu morcov&crema de vanilie si maca

De mult mi-am dorit sa incerc un cake raw cu morcovi. Asadar, cu ocazia Noului An, am pregatit cu mare drag aceasta prajitura. A iesit o minunatie si o explozie de gusturi. Este fresh si perfecta de savurat in orice moment !
Va invit sa o incercati !

Ingrediente:

Blat:
1 cana fulgi de ovaz 
1 cana nuci romanesti 
3 morcovi foarte mari 
10 curmale mari proaspete
nucsoara
scortisoara
un praf de sare de Himalaya

Crema:
1 cana nuci caju 
1 lingura plina ulei de cocos solid
3-4 linguri suc de lamaie
1 lingura plina miere
1 lingurita vanilie
1 lingurita maca 

Mod de preparare:

Blat:
Introduceti intr-un robot cu lama S, fulgii de ovaz si nucile si procesati pana se maruntesc foarte bine. Adaugati curmalele taiate bucatele. Dupa care puneti morcovii rasi si storsi, si celelalte ingrediente. Procesati pana obtineti o compozitie bine legata, omogena si lipicioasa. Asezati blatul intr-o tava dreptunghiulara (sau rotunda, dupa preferinte), unsa cu ulei de cocos. Dupa aceea, cu spatula puneti o pelicula de ulei de cocos si lasati la rece/frigider, pana pregatiti crema.

Crema:
Introduceti in blender nucile caju, hidratate minim 4 ore. Adaugati sucul de lamaie, mierea, vanilia si pudra de maca. Procesati pana se omogenizeaza. Optional puteti pune putina apa, sa ajute, depinde de blender. La final, puneti uleiul de cocos topit pe baie de aburi. Procesati pana obtineti o crema fina, omogena. O asezati peste blatul care a stat la frigider si o mai lasati cateva ore la rece. Apoi taiati felii si serviti prajitura pudrata cu fulgi de cocos.


NOTA:
Daca nu aveti curmale proaspete, puneti deshidratate, dar sa le hidratati inainte 30 min. Eu am gasit si am pus si poze, sunt exceptionale :) 
Si pentru ca e Anul Nou, v-am pus si vasc pentru noroc :) 

Sa aveti spor si multa sanatate !!


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu