Powered By Blogger

sâmbătă, 21 noiembrie 2015

Chiftelute vegane

Am facut aceasta reteta de mai multe ori iar azi m-am gandit sa o pun si pe blog . Ingredientele pot varia in functie de preferinta. 

Aveti nevoie de :
500 gr ciuperci champignon
1 ardei capia 
1 dovlecel
1 ceapa
500 gr soia granule (nemodificate genetic)
usturoi
boia dulce+iute
sare roz
coriandru macinat
ceapa si patrunjel (verzi)
fulgi de drojdie inactiva (optional)
turmeric (optional)
3-4 linguri ulei presat la rece
2-3 linguri faina de naut

Am pus in tigaia ceramica ciupercile, ceapa, ardeiul si dovlecelul cu putina apa si am lasat acoperit , la foc mic , pana a scazut apa din ele. Intre timp am fiert 5 minute granulele de soia, dupa care am scurs bine. Dupa aceea am pus intr-un vas mai mare toate ingredientele , am amestecat foarte bine si am format chiftelutele. Faina puteti pune si in functie de cum se leaga, mai mult sau mai putin. Asezati intr-o tava cu hartie de copt si lasati la cuptor pana se rumenesc pe ambele parti.

Sa aveti spor si multa sanatate !!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu