Powered By Blogger

vineri, 11 martie 2016

Chifteluțe cu linte roșie

Luni va începe Postul Paștelui așadar voi încerca să postez rețete noi mai des. Oricum găsiți aici pe blog destul de multe care sper să vă fie de folos. 
Chifteluțele de azi le-am mai făcut până acum, sunt super-delicioase și arătoase, dar și foarte simplu de făcut :) 

Aveți nevoie de:
o cană de linte roșie hidratată peste noapte și fiartă 15 minute
2 morcovi cruzi dați pe răzătoare
o ceapă mare tăiată mărunt
o mână plină de pătrunjel tocat
sare roz
2 căței de usturoi zdrobiți
2 linguri ulei presat la rece
o lingură tărâțe de psyllium
o lingură mix fibre făină konjac (fără gluten), puteți înlocui cu oricare tip de făină 
Am pasat lintea într-un vas, am pus și celelalte ingrediente și am amestecat până am obținut o compoziție lipicioasă. Am format biluțe, le-am modelat și am pus susan integral și negru peste ele. Le-am așezat în tavă și le-am lăsat 30 de minute la cuptor. 
Să aveți spor și multă sănătate! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu