Powered By Blogger

sâmbătă, 12 martie 2016

Salată raw cu legume și maioneză

Deși conține maioneză, este o salată foarte fresh, colorată și ne invadează corpul cu vitamine și nu numai.

Aveți nevoie de:
1 ardei capia
1 gulie
1 morcov mare
1/2 radăcină țelină nu prea mare
1/2 sfeclă roșie nu prea mare

Am tăiat în bucățele mici toate legumele. Le-am lăsat deoparte și am făcut maioneza. Am pus la blender 1/2 cană de caju (hidratat înainte), puțină sare roz, 5 linguri zeamă de lămâie și apă filtrată puțin câte puțin, în funcție de consistența dorită. Am procesat, iar la final am adăugat 1/2 linguriță turmeric și o lingură ulei de cocos și am mai amestecat puțin. 
Am pus totul la un loc și am servit cu mult susan negru deasupra. 

Să aveți spor și multă sănătate!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu