Powered By Blogger

miercuri, 27 iulie 2016

Drob cu linte roșie

Drobul este potrivit pentru orice ocazie, nu doar pentru zilele de Paște. 
Eu l-am încercat în combinație cu ciuperci, soia granule,dar și simplu cu linte, legume și verdețuri.
Varianta de azi este cu soia granule. A ieșit bine închegat și super-super delicios.

Aveți nevoie de:
o cana cu linte rosie (hidratata peste noapte si fiarta a doua zi 15 minute)
o punga cu soia granule 150 g Sanovita (dat in clocot 2-3 minute)
1 morcov mare dat pe razatoare
1 ceapa mare taiata marunt
patrunjel si marar (verzi)
sare neiodata
piper negru 
cimbru uscat
2-3 linguri cu ulei presat la rece
2-3 lingurite cu tarate de psyllium
2-3 lingurite cu faina de konjac (fara gluten)

Puneti toate ingredientele intr-un vas mai mare si amestecati foarte bine pana obtineti o compozitie legata si omogena. Daca vedeti ca nu prea este legata, mai adaugati tarate de psyllium si faina de konjac (cate o limgurita). 
Eu am pus compozitia intr-o tava dreptunghiulara din silicon, unsa cu putin ulei. Am asezat-o bine si am pus-o la cuptor la foc mediu spre mare. Am verificat mai mereu si am oprit focul cand drobul s-a rumenit deasupra. L-am lasat la rece cateva ore bune si am taiat cand s-a racit complet. 

Sa aveti spor si multa sanatate !!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu