Powered By Blogger

luni, 14 septembrie 2015

Clatite vegane

Am incercat aceste clatite in mai multe variante. Toate foarte delicioase si preferate si de cei mici. 

Ai nevoie de:
1 cana faina de ovaz
1 cana si inca putin lapte de cocos (sau alt lapte vegetal)
2 linguri ulei de cocos
2 linguri zahar de cocos
un praf de sare roz
1 lingura si un pic praf de copt bio (DM)

Laptele l-am facut in casa. Am pus la blender 1/2 miez de nuca de cocos si 1 litru apa filtrata. Am procesat pana s-a maruntit bine toata nuca. Am adaugat o banana mare si coapta, un sfert lingurita vanilie pudra bio, o lingura pudra lucuma si am amestecat iar. Pentru clatite am folosit doar o cana si un pic. La restul de lapte am pus putina pudra de roscove si l-am baut ca pe o licoare magica :)

Sa revenim la clatite !
Am pus intr-un castron faina de ovaz, laptele magic si restul ingredientelor. Am amestecat bine cu un tel. Apoi am copt clatitele pe ambele parti in tigaia speciala de clatite. 

Noi le-am servit cu mango foarte copt si zemos :) dar si cu gem de caise :) 

Sa aveti spor si multa sanatate !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu